21 juni

21 juni

Klokken 9 var jeg afsted fra Juelsminde på vej hjemad igen. Vejrudsigten lovede en smule vind fra morgenstunden som hen over formiddagen ville være aftagende. Så da jeg havde sejlet et par kilometer blev vinden bare svagere og svagere. Efter at have stået helt stille i længere tid lagde jeg sejlet og satte mig ned. Det var der nogle opmærksomme sejlere der så. De vente om og kom hen til mig. Da de også var på vej ind i Vejle Fjord, var jeg heldig at kunne få et lift med. Surferen blev spændt efter og jeg fik en plads på båden. Nu gik det med jævn fart mod Vejle og vi fik en god hyggesnak og en kop kaffe. Jeg blev sat af ud for Hagen Camping hvor jeg også havde overnattet på vejen udad.